
Bränding ja logo disainimine
Logo on Sinu ettevõtte nägu ja esimene mulje, mida klient näeb. See pole lihtsalt kujundus – see on brändi lugu, isikupära ja väärtused ühes pealtnäha lihtsas sümbolis. Igas minu loodud logos on peidus sügav tähendus – ükski sümbol ei ole lihtsalt sümbol.
- Vajad uut silmapaistvat logo, et muuta oma ettevõte meeldejäävamaks.
- Sinu eesmärk on tugevdada brändi kogu visuaalse identiteediga.
- Otsid unikaalset ja professionaalset disaini, mis peegeldaks Sinu ettevõtte iseloomu.
- Tahad, et Sinu brändi visuaalne stiil kajastuks kõigis turundusmaterjalides.
- Eelistad terviklikku lähenemist, mis hõlmab nii logo loomist kui ka visuaalse identiteedi kujundamist.
logo hind koos brändinguga alates 650 €
Bränding ei ole ainult logo – brändinguga loome sinu ettevõttele järjepideva visuaalse identiteedi, mis eristab sind konkurentidest ja loob kliendiga emotsionaalse sideme.
Logo disain ja bränding
Alustame protsessi mõnusa häälestuskoosolekuga. Esimesel kohtumisel tutvume ja vestleme, eesmärgiga Sind ja Sinu brändi paremini tundma õppida. Saadan Sulle 20-30 küsimusest koosneva küsimustiku, mille vastuste baasil saame projektiga alustada.
Alustan konkurentsianalüüsist, taustatööst ja uurimisest ning siis alustame logo loomise protsessi.
Brändingu teenuses sisaldub...
- ... unikaalne logo kujundus, kõikides vajalikes formaatides ja värvides.
- ... PDF brändiraamat koos hoolikalt valitud värvipaleti ja kirjastiilidega.
- ... visiitkaardi kujundus ning lisaks ühe vabalt valitud trükise kujundus.
- ... brändi kasutusjuhend ja logo loomise protsessikirjeldus.

Mis sisaldub brändingu teenuses?
Ühtlustatud visuaalidega turundusmaterjalid
Loome sulle sinu ärilistest eesmärkidest lähtuvad kujundusmaterjalid, mida saad universaalselt oma äri turunduses kasutada.
CVI
ja brändi kasutusjuhend
Loon sulle selge juhendi, kuidas edaspidi logo ja muid brändielemente kasutada. Nii saad olla kindel, et ükskõik kellega sa tulevikus koostööd teed, on sinu bränd ikka järjepidevate visuaalidega esindatud.
Värvipalett ja
kirjastiilid
Peale brändinguprotsessi lõppu ei pea sa enam kunagi mõtlema sellele, milliseid värve, fonte või kujunduselemente kasutada. See säästab oluliselt sinu väärtuslikku aega.
Sinu brändi kuvand ja väärtuspakkumine
Töötame välja sinu brändi kuvandi, saame teada millist emotsiooni soovid kliendis tekitada. Loome põhjaliku väärtuspakkumise, mille sisu saad kasutada postituste loomisel, e-kirjades ja turunduses.
Sõnumite ja brändihääle loomine
Töö käigus arendame välja sinu brändi ainulaadse hääle ja peamised sõnumid, mis resoneerivad sinu sihtrühmaga. See aitab tagada, et kõik sinu kommunikatsioonikanalid räägivad ühtset ja selget lugu, olenemata platvormist.
Sotsiaalmeedia ja veebigraafika
Loome sinu brändi visuaalse identiteedi põhjal ühtlustatud graafika, mida saad kasutada oma sotsiaalmeedia postitustes, reklaamides ja veebilehel. See annab sulle tööriistad, et suhelda klientidega ühtse ja professionaalse kuvandi kaudu.
Bränding on investeering, mis tasub end lõputult – üks kord loodud, kuid töötab sinu heaks igavesti.
Tutvu minu loodud brändidega

logo disain, bränding + veebidisain
Certh-Cristian Laul’i coachingubränd keskendub inimeste sisemise potentsiaali avastamisele ja enesearengu toetamisele. Brändi visuaalne identiteet on loodud minimalistliku elegantsi ja professionaalsusega. Oksad, mis sirutuvad üles, peegeldavad klientide kasvu ja arengut, samas kui juured tähistavad sügavat enesetunnetust ja püsivust. Viljad puul sümboliseerivad coachinguga saavutatud eesmärke. Projekti raames valmisid logo, CVI, visiitkaardid, veebileht ja muud turundusmaterjalid.
logo disain & bränding
Logo on loodud ühendades muusikalised ja looduselemendid, luues sellega ainulaadse ja äratuntava visuaali. Kolm lehte sümboliseerivad kolme olulist valdkonda: laulupood, laulustuudio ja Kristiina Kanepi isiklik bränd. Lehed tähistavad kasvu ja looduse lähedust, tuues esile brändi eesmärgi areneda koos oma klientidega. Käsitsi joonistatud stiil näitab lähedast ja isiklikku lähenemist lauluõpetusele ja muusikale.


bränding + veebidisain
Somaruna logo minimalistlik ja elegantne stiil peegeldab brändi rahulikku ja teadlikku olemust, mis on peegeldab brändi inspireerivat loojat, Monat. Käsitsi kirjutatud font sümboliseerib vabadust, autentsust ja loomulikku voolavust. Kujundus toob esile tasakaalu ja harmoonia, mis on olulised nii isiklikus kui ka professionaalses elus.
bränding + veebidisain
Indarra logo ringikujuline sümbol on inspireeritud alfa sümbolist, tähistades jõudu ja juhtimist, mis resoneerub treeneri rolliga. Horisontaalne joon või “I” sümboliseerib eesmärke ja ambitsioone, mille poole kliendid püüdlevad nii füüsiliselt kui vaimselt. Rombi- ja sädemekujuline element esindab sisemist jõudu ja treeneri võimet äratada klientides nende potentsiaal. Geomeetrilised servad sümboliseerivad ühendust ja kogukonda ning treeneri ja kliendi vahelist suhet.


logo disain & bränding
Müüri Idülli logo mänguline stiil peegeldab brändi sõbralikku tooni ja sobib suurepäraselt Kariti rõõmsa ja inspireeriva olekuga. Käsitsi kirjutatud font sümboliseerib vabadust, orgaanilisust ja voolavust. Kahte erinevat kirjastiili kasutades rõhutatakse mitmekesisust ning hoolikal vaatamisel võib märgata ka kahte naerusuud. 🙂 Südamest inspireeritud M täht näitab emotsionaalset sidet ettevõttega.
Logo disain + veebidisain
Logo ülaosas paiknev poolring päikesekiirtega sümboliseerib uut algust ja kasvu, mis on olulised teraapia protsessi osad. Puhas ja selge font toob esile professionaalsuse, konkreetsuse ja usaldusväärsuse, pakkudes samal ajal soojust ja toetust. Logo üldine disain on tasakaalukas, lihtne ja lootust andev, peegeldades sellega ka ettevõtte väärtuseid.

logo disain & bränding
Mystic Moon logo elegantne ja luksuslik disain peegeldab brändi müstilist ja naiselikku olemust. Tekst ühendab kahe erineva kirjastiili harmooniat, sümboliseerides nii pehmust kui tugevust. Siluetiga variant rõhutadb naiselikkust, vaimsust ja sidet kuuga. Teises variandis on rõhk peamiselt nimes, kus kaunilt voolav ja klassikaline font loovad unenäolise ja müstilise atmosfääri. Parajalt salapär, mis on brändi identiteedi keskmes.
Logo disain + visuaalne identiteet + e-pood
Kiili Betooni logo minimalistlik ja tugev disain peegeldab brändi usaldusväärsust ja ajatut olemust. Logo on loodud nii, et seda oleks võimalik kergesti betooni valada, säilitades samas oma selge ja äratuntava kuju. Stiilne ja kaasaegne font koos geomeetrilise monogramiga väljendab kindlust ja stabiilsust, olles kooskõlas ettevõtte väärtustega.

Logo kujundus
Mylla Iluteenuste logo on elegantne ja minimalistlik, peegeldades brändi pühendumist ilule ja hoolitsusele. Logo keskmes on peen font, millel on voolavad jooned, mis sümboliseerivad graatsilisust ja professionaalsust. Täht “M” on kujundatud unikaalse stiiliga, mis lisab logole isikupära ja eristuvust. Logo üldine minimalistlik stiil tagab ajatu ja kergesti äratuntava visuaalse identiteedi.


Hästi tehtud bränding tõstab sinu ettevõtte tajutavat väärtust & sina saad julgelt küsida konkurentidest kõrgemat hinda.
Tahad olla kindel, kas me omavahel klapime? Broneeri tasuta 20-minutiline sobivuskõne.
Täida vorm ning ma edastan Sulle hinnavahemiku, kuhu Sinu projekti maksumus jääb.
Sul on mulle küsimusi või ettepanekuid? Saada mulle kiri ning ma vastan Sulle 2 tööpäeva jooksul.
Brändingu ja logo disainimise protsess
Brändi strateegia arendamine
Leiame ühiselt üles Sinu ettevõtte visiooni ja väärtused. Selleks teeme koos põhjaliku ja inspireeriva konsultatsiooni ning esitan Sulle erinevaid küsimusi, lasen Sul vaadata pinnapealt natuke sügavamale.
Logo kujunduse loomine
Loome unikaalse logo, mis väljendab Sinu brändi olemust ja väärtusi. See hõlmab kavandite loomist, tagasiside saamist kuni lõpliku disaini viimistlemiseni.
Visuaalse identiteedi loomine
Selles etapis loon logo ümber visuaalse identideedi. Valime värvipaleti, kirjastiilid ja muud graafilised elemendid, mis moodustavad Sinu brändi visuaalse keele ja tagavad selle järjepidevuse kõikides kanalites.
Brändi stiilijuht
Koostan põhjaliku kasutusjuhendi, mis määrab, kuidas brändi uusi visuaalseid elemente tuleks kasutada, et tagada järjepidevus kõigis meediakanalites ja materjalides.
Loome turundusmaterjalid
Loon uutele juhistele vastavaid turundusmaterjale, visiitkaardid, flaierid ja brošüürid, mis aitavad suurendada tuntust ja jõuda sihtrühmani. Lisaks on sul kohe kasutamiseks olemas valik materjale, mida saad järk-järgult kasutada.
Tahad olla kindel, kas me omavahel klapime? Broneeri tasuta 20-minutiline sobivuskõne.
Täida vorm ning ma edastan Sulle hinnavahemiku, kuhu Sinu projekti maksumus jääb.
Sul on mulle küsimusi või ettepanekuid? Saada mulle kiri ning ma vastan Sulle 2 tööpäeva jooksul.