Ma olen Cathy, brändi- ja veebidisainer.

Olen brändidisainer ja mu kirg on luua silmapaistvaid logosid ja brände ning kujundada veebilehti. Kui soovid, et Sinu ettevõte särasilmil esile tõstetaks ning koduleht tõmbaks külastajad endasse, oled õiges kohas.

Olen ennast pidevalt täiendanud ja täiustanud. 2019. aastal lõpetasin veebiarendaja õpingud ning 2021. aastal lõpetasin mahuka turundusspetsialisti koolituse, ja kuigi ma pole turundaja, kasutan oma turundusalaseid teadmisi igal sammul, et kodulehti ja brände luua. Iga projektiga lähen süviti ning püüan mõista just sinu ja sinu valdkonna eripärasid. 

5+
90%
200+
70+
aastat kogemust
klientidest jõuavad minuni soovituste kaudu
ettevõtjat on abi saanud minu teenustest
koolitatud ettevõtjat
5+
aastat kogemust
90%
klientidest jõuavad minuni soovituste kaudu
200+
ettevõtjat on abi saanud minu teenustest
70+
koolitatud ettevõtjat
SEO-sõbralik ja funktsionaalne veebilahendus
Sina ja mina, kas me sobiksime koos töötama?

Minu töö on mulle väga oluline ning soovin, et loomeprotsess oleks meile mõlemale võimalikult nauditav. Seega, kui tunned end ära nendes punktides, ootan väga Sinu kirja. Loome koos midagi erakordset!  

Koostöö

Ma usun, et heas koostöös saavutame kõige paremad tulemused. Mulle on oluline, et me omavahel hästi klapime.

Usaldus

Ma usun, et oled oma valdkonna spetsialist. Selleks, et luua midagi erakordset, pead ka mind ja minu tempot loomeprotsessis usaldama.

Heatahtlikkus

Heatahtlikkus üksteise suhtes, klientide suhtes. Püsime mõistlikud ja heatahtlikud projekti lõpuni.

Kogemus ja läbitud koolitused

Koolitusi, seminare ja töötube on läbitud tegelikult rohkem, kuid siin toon välja olulisemad, mis mind ka päriselt minu töös edasi aidanud on. 

Seda, et UI/UX on minu teema, teadsin juba 2020 aastal, kui selle teemaga esimest korda kokku puutusin. Olen nii UI-d, kui UX-i iseseisvalt väga palju uurinud, kuid otseselt “paberit” selle kohta näidata ei olnud. Hea on ka aegajalt teadmisi värskendada ning täpselt selle pärast tundsingi vajadust veel põhjalikumalt seda teemat avastada ning veel juurde õppida. 

UI on see, mida kasutaja näeb. UX on see, mida kasutaja kogeb.

See spetsialiseerumise koolitus koosnes neljast koolitusest: 
Visual Elements of User Interface Design
UX Design Fundamentals
Web Design: Strategy and Information Architecture
Web Design: Wireframes to Prototypes

Õppisin, kuidas kasutada tehisintellekti nutikalt ja eetiliselt. Alustasin AI kasutamist ja sellega katsetamist kohe, kui ChatGPT meieni jõudis. Sellelt koolituselt sain nippe, kuidas AI potentsiaali veel rohkem ära kasutada. Õppisin praktilisi viise, kuidas kiirendada töövoogu ja säilitada samal ajal oma brändi tonaalsus. 

Kasutan AI-d loova ablise, mitte asendajana. Ning teen seda eetiliselt, kliendi andmeid jagamata. 

Kui ma varem arvasin, et ma ei ole suurem asi kirjutaja, siis Ben Sauer suudab vist kõik inimesed kirjutama panna. Aasta enne seda koolitust olin vaikselt kirjutama hakanud ning nüüd tunnen, et mulle päriselt meeldib tekste kokku panna ja lugusid jutustada. 

Suur osa veebilehti, mida minu kodulehel näed, on minu kirjutatud sisuga. Täpselt ei saa öelda millised, kuid kui personaalselt küsid, siis saan natuke saladuseloori tõsta. 

Õppisin, kuidas luua selge, tähenduslik ja konkurentsist eristuv bränd ja väärtuspakkumine, mis kõnetab õigeid inimesi.

Koolitusel läbitöötatud teemad: brändi turupositsiooni määratlemine, brändidisaini struktuur ja visuaal, brändi esitlemine, kogemus ja tunnetus, brändi loo kirjutamine. 

Vaatesin brändingut läbi kliendikogemuse prisma. Kuidas iga kokkupuutepunkt tugevdab (või nõrgestab) brändi usaldusväärsust ja tunnetust. 

Lavii koolituselt sain häid nippe, kuidas veebilehel usaldust tekitada ja see päriselt kliente tooma panna. Õppisin, millised elemendid on igal eduka veebilehe lehel hädavajalikud

Oli aeg, kus arvasin, et pean teenusepakkujana võimalikult paljusid teenuseid pakkuma. Plaanisin hakata ka turundusteenuseid pakkuma, kuid üsna pea otsustasin siiski fokusseerida logo, brändidisaini ja veebiprojektidele. 

Siiski võtsin siit kaasa teadmised turundustekstide koostamisest, Google ja Meta turundusest ja persoonibrändi loomisest. 

Kuigi ma turundusteenuseid ei paku, kasutan oma turundusteadmiseid klientide nõustamisel ja veebitekstide loomisel. 

Siit algas minu tee veebilehtede loojana. Sellelt koolituselt sain tugeva põhja, õppisin koodikirjutamist (HTML, CSS, PHP, JS, MySql). Kuigi enam ma igapäevaselt koodikirjutamist ei kasuta (seda teeb minu eest AI), saan tänu sellele oskustebaasile hakkama ka keerulisemate ja suuremahuliste projektidega. Loon tihti erilahendusi ning oskan välja tulla erinevatest erroritest, mis kodulehtedel tekkida võivad. 

Lisaks oli selle koolituse osaks UI/UX disain, mida iseseisvalt põhjalikumalt õppima hakkasin. UX (kasutajakogemus) on üks minu lemmikteemadest. Kasutan oma teadmisi iga veebiprojekti luues. 

Veel koolitusel läbitud teemasid: projektijuhtimine, tiimitöö, Adobe PhotoShop, Figma prototüüpimine, veebidisain ja -arendus tervikuna. 

Loomingulisus ja disain on minuga kaasas käinud terve elu, juba kooliajal disainisin nii endale kui klassikaaslastele sünnipäevakutseid. 2018 aastal avastasin enda jaoks põhjalikumalt graafilise disaini. 

Sellelt koolituselt sain esimesed teadmised logo disaini põhimõtete ja struktuuride kohta. Algas minu teekond disainerina. 

Sa oled minu ideaalne klient, kui...

01.

Jälgid oma kirge

Oled minu ideaalne klient, kui teed seda, mis paneb Sinu silmad särama. Vahet ei olegi, millega Sa tegeled senikaua, kuni teed seda kirega. 

02.

Oled uhke mikro- või väikeettevõtja

Olen töötanud eri suurustes ettevõtetega ning tean, et minu klient on uhke oma väikese ettevõtte üle. Olgu Sul 5, 10 või mitte ühtegi töötajat. 

03.

Hoolid oma klientidest

Mulle on oluline, et Sa mõistaksid, kui olulised on Sinu kliendid Sulle. Kui suhtud oma klientidesse lugupidamise ja sõbralikkusega, saab meist hea tiim. 

Unikaalne bränding ja veebidisain

Kui Sina juhid oma ettevõtet nii nagu olen siin kirjeldanud, ootan väga Sinuga koostöö tegemist. Ma tahan aidata Sul kasvada.⁠⁠ Ma tean, et väärid visuaale, mis Sind eristavad. 

Võta minuga ühendust ja alustame koos põnevat teekonda Sinu unikaalsuse visualiseerimisele.

Visuaal, millest kumab läbi Sinu iseloom

Loon kodulehti ja logosid juba viiendat aastat, minu teenustest on abi saanud rohkem kui 200 ettevõtjat. Praeguseks tean ma täpselt, mida ja kuidas ma luua soovin. Seda just nii, et kogu protsess oleks kõikidele osapooltele nauditav. 

Olen ääretult tänulik, et olen saanud teha koostööd nii paljude imeliste, andekate ja toetavate inimestega. 

Minuga koostöös ei ole rumalaid küsimusi. Sina oled enda valdkonna spetsialist, mina enda ning ma ei eelda, et peaksid tundma erialaseid fraase või juba eos teadma, kuidas protsessid töötavad.

10 fakti minu kohta, mida sa tõenäoliselt enne ei teadnud 😉

Oled ikka veel siin? Siis vist on õige aeg tasuta 20-minutiline kõne broneerida.

Kord kuus saadan välja põhjaliku disaini- või koduleheteemalise e-kirja.
Ostukorvi ülevaade
0
Sisesta sooduskood
Vahesumma