Kliendi teekonnal põhinev sisulehe raamistik Was Now 14,90 € Sale Praktiline ja koheselt kasutatav raamistik, mille abil saad üles ehitada sisulehe, mis juhib külastaja tähelepanu loogiliselt ja veenvalt veebilehe eesmärgiks oleva tegevuseni. Tegemist on universaalse struktuuriga, mis sobib nii esilehele, teenuselehele kui ka toote maandumisleheks. Kodulehe sisuleht ei tohi olla lihtsalt tekstiplokk, kus kirjeldad seda, mida sina teed. See on koht, kus tuleb välja tuua kliendi huvid, tulemused ja soovid. See raamistik aitab sul struktureerida oma sisu nii, et see vastaks külastaja loomulikule küsimuste jadale enne kui need tekkida jõuavad. Lähtub kliendi mõtlemisest ja liikumisloogikastAitab sul selgelt vastata küsimustele: Miks ma peaksin edasi lugema? Kuidas sa mind aitad? Mida ma edasi teen?Eemaldab “valge lehe hirmu” ja juhendab sind sisu kirjutamisel ja disaini loomiselTootega saad PDF veebilehe struktuuri + kasutamise juhendi. Kogus Sisesta summa € Lisa ostukorvi Osta kohe You may also like Previous Next Sale E-poe tootekirjelduste koostamise juhend + testitud AI prompt 9,90 € Sale Kuidas luua kodulehe sisu, mis teeb külastajast kliendi? 24,90 € Sale Ettevõtte väärtuspakkumise koostamine 19,90 €