Kodulehe tegemise hind
Personaalne veebilehe hinnapakkumine võib näidishinnast erineda.
1 PAKETT
Sobib Sulle kui oled alustav ettevõtja, teenusepakkuja, ei paku rohkem, kui 3 teenust, soovid kodulehele ülevaadet teenustest, hinnakirja ja kontaktivormi.
750€
- Tehniliselt toimiv koduleht
- Põhjalik kasutajasõbralik disain
- Mobiilisõbralik
- Kuni 7 sisulehte + sisu lisamine
- Kontaktivorm
- Nupp lehe päises
- Turvalisuse lisad
2 PAKETT
Sobib Sulle kui oled tegutsev ettevõtja või kui alustava ettevõtjana jääb 1. paketis märgitud võimalustest puudu.
980€
- Kõik, mis on 1. paketis +
- online broneerimissüsteem
- teenuste arv ei ole piiratud
- turunduslikult läbimõeldud klienditeekond
- Facebook pixeli ühendamine
- Google analüütika ühendamine
3 PAKETT
Sobib Sulle kui soovid, et koduleht oleks Sinu ettevõttele maksimaalselt kasumlik.
1200+€
- Kõik, mis on 2. paketis +
- SEO optimeerimine
- Kaasame meeskonda turundusspetsialisti
- Erilahendus
- Sinu ettevõttele kujundatud ikoonid
- Visiitkaardi kujundus
Kodulehe loomine
Koduleht on kõige lihtsam viis oma potentsiaalsete klientideni jõudmiseks ja olemasolevate klientide säilitamiseks.
Kodulehe loon täpselt Sinu ettevõtte vajadustest lähtuvalt. Ma ei kasuta valmis kujunduspõhjasid, kõik veebilehed on loodud rätseplahendusena.
Sinu uus veebileht saab olema turunduslikult läbimõeldud, kliendisõbralik, kaasaegse kujundusega, funktsionaalne ja lihtsasti hallatav.
Korduma kippuvad küsimused
Veebilehe tellimine võib palju küsimusi tekitada. Olen siia kirja pannud minu klientide poolt tihedalt küsitud küsimused ja nende vastused. Kui Sul tekib küsimus, millele siit vastust ei leia, võta minuga julgelt ühendust.


Koduleht, selle sisu ja üleval hoidmine on kõik Sinu kontrolli all. Jah, alternatiivina saab ka sotsiaalmeedias teenuseid pakkuda ja tooteid müüa, kuid nende algoritm töötab nende kasuks. Oma kodulehel kuvad täpselt sellist informatsiooni nagu Sina soovid. Enamus inimesi otsivad teenusepakkujaid läbi interneti ja veebis on kasulik üleval olla. Kui Sinu konkurent on internetis ja Sina mitte, on väga tõenäoline, et klient otsustab konkurendi kasuks.
Koduleht on Sulle sobiv variant kui oled oma ala spetsialist ja soovid pakkuda kliendile teenuseid.
E-pood on Sulle sobiv variant kui soovid müüa füüsilisi või virtuaalseid tooteid.
Kui tundub, et e-pood on Sulle sobilikum variant, loe e-poodidest lähemalt siit.
Uue kodulehe tellimise ajaks peaks Sul olema registreeritud ettevõtlusvorm.
Panen siia mõned küsimused, kui nendele küsimustele on vastused olemas siis oled uue kodulehe tellimiseks valmis.
- Kas soovid tellida oma esimest kodulehte, soovid olemasolevat kodulehte uuendada või tellida praeguse kodulehe asemel uut kodulehte?
- Mis on Sinu veebilehe eesmärk? Nt. kas soovid saada päringuid, koguda e-maile või soovid anda külastajatele kasulikku infot.
- Mida ootad uuelt kodulehelt?
Kodulehe tegemine võib aega võtta 2 nädalat kuni mitu kuud. Valmimise aeg oleneb veebilehe mahust ja keerukusest.
Sinu ülesanne on olla pidevalt kättesaadav ja kaasa mõelda. Koostöös sünnivad alati kõige paremad projektid.
Lihtsama kodulehe hind algab 600st eurost aga mahukama kodulehe hind võib olla kuni 2700€.
Kodulehte tellides tuleb teha ettemaks, mis on tavaliselt 20% kodulehe maksumusest. Ülejäänud 80% maksad siis kui koduleht on üleval ja valmis kasutamiseks.
Võimalus on tasuda ka mitmes osas, võime kodulehe maksed jaotada mitme kuu peale laiali.
Näiteks kui koduleht maksab 900€ siis tasud jaanuaris 300€, veebruaris 300€ ja märtsis 300€. Kui koduleht saab valmis enne viimase makse tasumist on see siiski klientidele kättesaadav kuid kodulehe kasutusõiguse ja sisselogimise andmed saad endale peale viimase makse laekumist.
Kui mina olen veebilehe arendusega lõpetanud, teen ka Sinule kodulehele sisselogimiseks kõikide õigustega konto. Seejärel saadan juhised lihtsamaks veebilehe halduseks.
Kui koduleht on valmis siis tuleb leida variante kodulehe liikluse tõstmiseks- SEO, Google reklaamid, Facebooki tasulised reklaamid, orgaaniline turundus jms.
Kodulehe valmistamise protsess
1
Kohtumine
Lepime kokku kohtumise. Kohtume zoomi teel või päriselt, nii nagu Sulle mugavam on.
4
Domeen ja majutus
Ostame domeeni ja veebimajutuse. Kui Sul on domeen ja veebimajutus juba olemas siis loon alamdomeeni, et praegune koduleht/e-pood saaks uue valmimiseni veel oma tööd teha.
7
Esmase kujunduse loomine
See on Sinu jaoks tõenäoliselt kõige põnevam hetk, siis näeb reaalselt ka, et midagi hakkab toimuma. Selleni jõuame II koostöönädala lõpu poole.
2
Konkurentsianalüüs
Teostan Sinu valdkonna konkurentsianalüüsi. Annan ka sulle teada, millega Sinu konkurendid tegelevad. Vajadusel viin läbi intervjuu olemasolevate või potentsiaalsete klientidega.
5
WordPressi paigaldamine
Paigaldan domeenile WordPressi, e-poe puhul ka Woocommerce lisa. Teostan kõik vajalikud tehnilised seadistused.
8
Vahekoosolek
Kohtume taas, et paika panna detailid, vahetame ideid, räägime edasistest muudatustest.
3
Eesmärkide kaardistamine
Paneme koos paika just Sinu ettevõtte uue kodulehe/e-poe eesmärgid.
6
Info kogumine
Kogume kokku kõik tekstid ja pildid, mis veebilehele lähevad.
9
Viimane kujundus
Paneme paika lõpliku veebilehe kujunduse, muudame veel viimaseid detaile.