Kodulehe tegemise hind

Personaalne veebilehe hinnapakkumine võib näidishinnast erineda. 

1 PAKETT

Sobib Sulle kui oled alustav ettevõtja, teenusepakkuja, ei paku rohkem, kui 3 teenust, soovid kodulehele ülevaadet teenustest, hinnakirja ja kontaktivormi.

750€

2 PAKETT

Sobib Sulle kui oled tegutsev ettevõtja või kui alustava ettevõtjana jääb 1. paketis märgitud võimalustest puudu. 

980€

3 PAKETT

Sobib Sulle kui soovid, et koduleht oleks Sinu ettevõttele maksimaalselt kasumlik. 

1200+€

Kodulehe loomine

Koduleht on kõige lihtsam viis oma potentsiaalsete klientideni jõudmiseks ja olemasolevate klientide säilitamiseks. 

Kodulehe loon täpselt Sinu ettevõtte vajadustest lähtuvalt. Ma ei kasuta valmis kujunduspõhjasid, kõik veebilehed on loodud rätseplahendusena.

Sinu uus veebileht saab olema turunduslikult läbimõeldud, kliendisõbralik, kaasaegse kujundusega, funktsionaalne ja lihtsasti hallatav.  

Korduma kippuvad küsimused

Veebilehe tellimine võib palju küsimusi tekitada. Olen siia kirja pannud minu klientide poolt tihedalt küsitud küsimused ja nende vastused. Kui Sul tekib küsimus, millele siit vastust ei leia, võta minuga julgelt ühendust. 

Koduleht, selle sisu ja üleval hoidmine on kõik Sinu kontrolli all. Jah, alternatiivina saab ka sotsiaalmeedias teenuseid pakkuda ja tooteid müüa, kuid nende algoritm töötab nende kasuks. Oma kodulehel kuvad täpselt sellist informatsiooni nagu Sina soovid. Enamus inimesi otsivad teenusepakkujaid läbi interneti ja veebis on kasulik üleval olla. Kui Sinu konkurent on internetis ja Sina mitte, on väga tõenäoline, et klient otsustab konkurendi kasuks. 

Koduleht on Sulle sobiv variant kui oled oma ala spetsialist ja soovid pakkuda kliendile teenuseid. 

E-pood on Sulle sobiv variant kui soovid müüa füüsilisi või virtuaalseid tooteid. 

Kui tundub, et e-pood on Sulle sobilikum variant, loe e-poodidest lähemalt siit. 

Uue kodulehe tellimise ajaks peaks Sul olema registreeritud ettevõtlusvorm. 

Panen siia mõned küsimused, kui nendele küsimustele on vastused olemas siis oled uue kodulehe tellimiseks valmis. 

  1. Kas soovid tellida oma esimest kodulehte, soovid olemasolevat kodulehte uuendada või tellida praeguse kodulehe asemel uut kodulehte? 
  2. Mis on Sinu veebilehe eesmärk? Nt. kas soovid saada päringuid, koguda e-maile või soovid anda külastajatele kasulikku infot. 
  3. Mida ootad uuelt kodulehelt?

Kodulehe tegemine võib aega võtta 2 nädalat kuni mitu kuud. Valmimise aeg oleneb veebilehe mahust ja keerukusest. 

Sinu ülesanne on olla pidevalt kättesaadav ja kaasa mõelda. Koostöös sünnivad alati kõige paremad projektid. 

Lihtsama kodulehe hind algab 600st eurost aga mahukama kodulehe hind võib olla kuni 2700€. 

Vaata kodulehe hinnapakette siit. 

Kodulehte tellides tuleb teha ettemaks, mis on tavaliselt 20% kodulehe maksumusest. Ülejäänud 80% maksad siis kui koduleht on üleval ja valmis kasutamiseks. 

Võimalus on tasuda ka mitmes osas, võime kodulehe maksed jaotada mitme kuu peale laiali. 

Näiteks kui koduleht maksab 900€ siis tasud jaanuaris 300€, veebruaris 300€ ja märtsis 300€. Kui koduleht saab valmis enne viimase makse tasumist on see siiski klientidele kättesaadav kuid kodulehe kasutusõiguse ja sisselogimise andmed saad endale peale viimase makse laekumist. 

Kui mina olen veebilehe arendusega lõpetanud, teen ka Sinule kodulehele sisselogimiseks kõikide õigustega konto. Seejärel saadan juhised lihtsamaks veebilehe halduseks. 

Kui koduleht on valmis siis tuleb leida variante kodulehe liikluse tõstmiseks- SEO, Google reklaamid, Facebooki tasulised reklaamid, orgaaniline turundus jms. 

Kodulehe valmistamise protsess

1

Kohtumine

Lepime kokku kohtumise. Kohtume zoomi teel või päriselt, nii nagu Sulle mugavam on. 

4

Domeen ja majutus

Ostame domeeni ja veebimajutuse. Kui Sul on domeen ja veebimajutus juba olemas siis loon alamdomeeni, et praegune koduleht/e-pood saaks uue valmimiseni veel oma tööd teha. 

7

Esmase kujunduse loomine

See on Sinu jaoks tõenäoliselt kõige põnevam hetk, siis näeb reaalselt ka, et midagi hakkab toimuma. Selleni jõuame II koostöönädala lõpu poole. 

2

Konkurentsianalüüs

Teostan Sinu valdkonna konkurentsianalüüsi. Annan ka sulle teada, millega Sinu konkurendid tegelevad.  Vajadusel viin läbi intervjuu olemasolevate või potentsiaalsete klientidega. 

5

WordPressi paigaldamine

Paigaldan domeenile WordPressi, e-poe puhul ka Woocommerce lisa. Teostan kõik vajalikud tehnilised seadistused. 

8

Vahekoosolek

Kohtume taas, et paika panna detailid, vahetame ideid, räägime edasistest muudatustest. 

3

Eesmärkide kaardistamine

Paneme koos paika just Sinu ettevõtte uue kodulehe/e-poe eesmärgid. 

6

Info kogumine

Kogume kokku kõik tekstid ja pildid, mis veebilehele lähevad. 

9

Viimane kujundus

Paneme paika lõpliku veebilehe kujunduse, muudame veel viimaseid detaile. 

SEO teenus

SEO tuleks korda teha vahetult peale kodulehe või e-poe valmimist.

SEO teenus sisaldab:
1. Domeeni eri versioonide suunamiste ja vealehtede suunamiste kontroll.
2. Robots.txt ja XML-sisukaardi dokumentide üle vaatamine ning parandamine vastavalt olukorrale.
3. Korrektse XML-sisukaardi edastamine Google’le;
4. SEO jaoks oluliste HTML elementide kasutamise loogika kontroll ning parandame seda vastavalt vajadusele, korrigeerides seadetes vastavate sisuelementide moodustamise üldreegleid.
5. Google Search Console’i seadistamine.
6. Google’s oleva kodulehe domeeni indeksi kontroll.
7. Edastan Sulle sisuloome soovitused.
8. Kui Search Console’i andmestik seda vähegi võimaldab, siis annan ka täpsemaid sisuloome soovitusi selles osas, milliste otsingufraasidega sisulehti ja kuidas juurde luua, millised sisulehed omavahel liita/lahutada ja/või pikemaks kirjutada. Ikka selleks, et koduleht saaks oma valdkonna otsingutes senisest edukamalt klikke korjata.

Veebilehe loomine

Koduleht on kõige lihtsam viis oma potentsiaalsete klientideni jõudmiseks ja olemasolevate klientide säilitamiseks.  

Kodulehe loon täpselt Sinu ettevõtte vajadustest lähtuvalt. Ma ei kasuta valmis kujunduspõhjasid, kõik veebilehed on loodud rätseplahendusena.

Sinu uus veebileht saab olema turunduslikult läbimõeldud, kliendisõbralik, kaasaegse kujundusega, funktsionaalne ja lihtsasti hallatav.  

E-poe loomine

Hea e-poe puhul on kõige oluliseim lihtsus, funktsionaalsus, usaldusväärsus ja kasutajasõbralikkus. Ostuprotsess peab olema kliendi jaoks kiire ja valutu. E-pood peab olema tehniliselt 100% toimiv, et ükski ost ei jääks saamata. 

E-poe visuaali paneme paika koos, e-poe loomisel kasutame võimalikult palju usalduselemente. Sinu uus e-pood saab olema kaasaegne, kliendisõbralik ja turunduslikult läbimõeldud.